Verenigingskleding van Handbal Vereniging Lelystad (HVL) wordt geleverd door Deventrade in combinatie met KLIF18 uit Dronten voor de bedrukking. De verenigingskleuren zijn oranje/zwart. Ga naar de Devantrade webshop waar je zelf extra kleding of accessoires kunt bestellen.

Nieuwe leden

Na invullen en versturen van het formulier “Wedstrijdkleding nieuwe leden” zal er een tenue voor je worden besteld. Het tenue bestaat uit een Hummel sportbroek, sokken, inloop/uit-shirt met bedrukking van borst-, rugnummer en clublogo en is volledig jouw eigendom. Voor deze kleding ontvang je eenmalig een factuur van €55,00.
Wedstrijdshirt met (sponsor)bedrukking:  de meeste teams van HVL hebben een of meerdere shirtsponsors. Hierdoor wordt het wedstrijdshirt inclusief bedrukking vanuit de club voor jou geregeld. Dit wedstrijdshirt blijft altijd eigendom van HVL.
Wedstrijdshirt met bedrukking (geen sponsor): optioneel kun je voor €44,00 een eigen wedstrijdshirt met bedrukking van borst-, rugnummer en clublogo en zonder sponsor logo bestellen. Dit shirt is dan ook volledig jouw eigendom.

Voorwaarden

• Alle leden zijn verplicht in het bezit te zijn van een inloop/uitshirt (bedrukt), wedstrijdbroek en wedstrijdsokken. Een wedstrijdshirt is/wordt alleen verplicht wanneer jouw team geen shirtsponsor (meer) heeft. De kledingcommissie zal je laten weten wanneer dit het geval is.
  •  De door het lid aangeschafte kleding is volledig eigendom van het lid zelf, de verantwoordelijkheid van het onderhoud hiervan / tijdige vervanging bij beschadiging ligt dan ook bij het lid. Sponsorshirts blijven eigendom van de vereniging. Wanneer nodig zal de vereniging zorgen voor vervanging. Het lid is wel verantwoordelijk voor een goed onderhoud van de sponsorshirts. Gebruik geen wasverzachter en plaats sportkleding niet in de droger!
  •  De teamverantwoordelijke heeft het recht om een lid niet deel te laten nemen aan een wedstrijd, als het wedstrijdtenue niet volledig is.
  • Bij teams met een shirtsponsor wordt er gebruik gemaakt van een gezamenlijke shirtjestas. Sponsorshirts blijven eigendom van de vereniging. Gebruik geen wasverzachter en plaats sportkleding niet in de droger!