AlgemeenOpeningswoord Ronald seizoen 2021

20-08-2020

Een bijzonder jaar ligt er achter ons.

Een jaar met vele veranderingen, tegenslagen, maar zeker ook positieve ontwikkelingen.
Toen ik aantrad als voorzitter van HVL wist ik dat er voor mij de uitdaging lag om van de vereniging weer een vereniging te maken. Maar, daar lag niet alleen de uitdaging. Helaas bleek HVL er financieel niet goed voor te staan. Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat wij er, met de weg die we nu zijn ingeslagen met alle hulp van het bestuur, de leden, sponsoren en ouders, met z’n allen voor kunnen zorgen dat HVL een gezonde vereniging gaat worden!

Super trots ben ik dan ook, op het afgelopen jaar!
Al heel snel kwam het verenigingsgevoel terug, stonden er mensen op die hun hulp aanboden en kwam het samenzijn na de wedstrijd of trainingen weer terug. Net toen dat gevoel er weer was, kwam het Coronavirus en stopten de trainingen, wedstrijden en het elkaar zien.

Tijdens de Covid-19 lockdown heeft het bestuur niet stil gezeten, we zijn verder gaan denken/werken aan de veranderingen die we voor HVL voor ogen hebben.Wat voelde het dan ook goed om te zien dat, toen de trainingen weer mochten beginnen, het verenigingsgevoel er nog steeds was. Het enthousiasme waarop iedereen de trainingen weer hervatte, super!!!

Nu staan we aan de vooravond van het nieuwe seizoen, het nieuwe seizoen dat we ingaan met de nieuwe clubkleuren: oranje/zwart, een nieuwe logo , een nieuwe website én met 3 nieuwe shirtsponsoren!
Wat zijn wij dankbaar dat de sponoren ons steunen en vertrouwen hebben in onze vereniging. Mijn dank, aan allen die op zijn gestaan om de vereniging te helpen!

Op onze vernieuwde website vindt je alle informatie over de vereniging, trainingen, wedstrijden, sponsoren, activiteiten, nieuws over HVL , een link naar onze nieuwe webshop, een link om een ‘Vriend van HVL’ te worden, en nog meer! Dank aan Jorg en Kevin voor het opzetten van de nieuwe website!

Hierbij spreek ik nogmaals mijn dank uit aan iedereen voor zijn/haar inzet en steun het afgelopen jaar! Ook spreek ik de wens uit dat we de weg die we nu met zijn allen zijn ingeslagen op een positieve manier kunnen door zetten, zodat wij over een tijd weer een gezonde vereniging zullen zijn.

Ik hoop u allen te zien op de openingsborrel op 30 augustus a.s. (Uiteraard zullen we de COVID-19 maatregelen in acht nemen)

Ik wens jullie allen een sportief maar vooral ook gezellig seizoen toe.

Hartelijke groet,
Ronald Maarsseveen